
Відокремлений структурний підрозділ "Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж Державного торговельно-економічного університету"
вул. Чуднівська, 101, м. Житомир, Україна, 10005, (0412)24-25-33, vsp.ztefk@gmail.com
(0412)24-25-34; +38(096)8621672(viber, telegram)
Директор: Губарєв Григорій Леонідович
Спеціальність "Секретарська та офісна справа"
Освітньо-професійна програма "Юридичний документообіг, офісна та кадрова справа"

Код спеціальності | D6 |
Передумови | На базі 9 класів; на базі 11 класів |
Форма навчання | Денна форма навчання |
Термін навчання | 3,10р. (після 9 класів); 2,10 р. (після 11 класів) |
Назва галузі | D Бізнес, адміністрування та право |
Назва спеціальності | Секретарська та офісна справа |
Освітньо-професійна програма | Юридичний документообіг, офісна та кадрова справа |
Освітньо-професійний ступінь | фаховий молодший бакалавр |
АКТУАЛЬНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВНІСТЬ ПРОФЕСІЇ
Програма реалізує підготовку фахівців в галузі юридичного документообігу, офісної та кадрової справи, з урахуванням вимог сьогодення, що робить випускників конкурентоспроможними в сучасних умовах, з широкими можливостями подальшого працевлаштування та кар’єрного зростання.
Освітня програма підготовки фахового молодшого бакалавра спрямована на ґрунтовну теоретичну та практичну підготовку фахівців в сфері юридичного документообігу, офісній та кадровій діяльності під час виконання адміністративних, організаційних та документознавчих функцій.
Спеціальні дисципліни, які вивчають студенти:
- Вступ до спеціальності
- Теорія держави і права
- Адміністративне право
- Державне будівництво та місцеве самоврядування
- Організація судових та правоохоронних органів
- Цивільне та сімейне право
- Цивільний процес
- Трудове право та соціальний захист працівників правоохоронних органів
- Конституційне право
- Складання процесуальних документів в межах судового розгляду
- Діловодство
- Секретарська та офісна справа
- Кримінальне право
- Кримінальний процес: судовий розгляд та виконання
- Організація кадрової служби
- Безпека даних та кіберграмотність
- Надання адміністративних послуг
- Архівна справа
- Основи менеджменту
- Психологія управління та конфліктологія
ПРОФЕСІЙНІ КОМПЕТЕНЦІЇ:
- Здатність застосовувати знання з основ теорії права, розуміння значення та ролі юридичного документообігу, офісної та кадрової справи у громадянському суспільстві.
- Знання і розуміння становлення та розвиток правових та державних інститутів на різних історичних етапах.
- Здатність застосовувати знання основних засад та інститутів національного права.
- Здатність застосовувати основні засади ведення юридичної документації, офісної та кадрової справи.
- Здатність надавати консультації з типових правових питань в сфері юридичного документообігу та кадрової справи.
- Здатність аналізувати проблеми в сфері юридичного документообігу, офісної, кадрової справи та приймати обґрунтовані рішення.
- Здатність до самовизначення та самореалізації у професійній діяльності.
- Здатність критично мислити в процесі виконання професійних обов’язків.
- Здатність до самостійного планування та ефективного використання професійної діяльності.
ПОСАДИ, ЯКІ МОЖУТЬ ОБІЙМАТИ ФАХІВЦІ З СЕКРЕТАРСЬКОЇ ТА ОФІСНОЇ СПРАВИ:
- Секретарі адміністративних органів
- Судові секретарі, виконавці та розпорядники
- Організатори діловодства
- Організатори діловодства (державні установи)
- Організатори діловодства (види економічної діяльності)
- Організатори діловодства (система судочинства)
- Помічники керівників
- Помічники керівників підприємств, установ та організацій
- Помічники керівників виробничих та інших основних підрозділів
- Помічники керівників малих підприємств без апарату управління
- Інші помічники
- Державні інспектори
- Інспектори правоохоронних органів, кримінально-виконавчої служби, воєнізованої охорони, приватні детективи та фахівці з дізнання
- Фахівці кримінально-виконавчої служби
- Службовці, пов'язані з інформацією
- Секретарі
- Службовці, зайняті з цифровими даними
ПОДАЛЬШЕ НАВЧАННЯ
Продовження навчання за початковим (короткий цикл) або першим (бакалаврський) рівнем вищої освіти. Набуття додаткових кваліфікацій у системі освіти дорослих, у тому числі післядипломної освіти.
© 2016, 2025, Житомирський торговельно-економічний фаховий коледж.